Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

Σύννεφα


Ο χρόνος σταμάτησε απότομα

και γω έμηνα πάνω στο λευκό μου συννεφάκι

ήταν πολύ όμορφα εκεί για να το νιώσω

ήταν πολύ όμορφα εκεί για να φανεί η αλλαγή

Σιγά σιγά τ'αστέρια φάνηκαν

σιγά σιγά και το φεγγάρι

αλλά το σύννεφο με κάλυπτε

και δε κατάλαβα πως έπρεπε να αλλάξω και εγώ πάλι

Σιγά σιγά τ'αστέρια έπεσαν

σιγά σιγά το φως χανόταν

το σύννεφο μου λίγο αρέωσε

μα ακόμα η Γη μακριά φαινόταν

Και το σιγά γίνηκε γρήγορα

το σύννεφο μου έγινε μπόρα

και όταν στη Γη σκληρά ακούμπησα

ήταν αργά ν'αλλάξω τώρα


ΜαρΙΕλ

25 σχόλια:

πετρούλα είπε...

σου εύχομαι πάντα να είσαι πάνω σε σύννεφο

faraona είπε...

Ποτε δεν ειναι αργα για τιποτα.
Η σκληρη προσγειωση πρεπει να μας κανει να αλλαζουμε κι οχι να σκληραινουμε.Να μαλακωνουμε τον εγωισμο μας και να ξεπερναμε τα προβληματα μας.
φιλια
κ
α
λ
η μερα

Σπύρος είπε...

Καλημερα και καλή βδομάδα :) ωραιο το κείμενο σου που βγάζει ρομαντισμο, φυγή αλλα και μια μορφή ταξιδιού σε όλα τα επίπεδα..

ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

kirki είπε...

ΚαληΜέρα καλό μου!

Να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

Ιμμαήλ είπε...

Φιλάκια και πολλά βαζάκια με μέλι!
Εύχομαι πάντα να έχεις το συννεφάκι σου και πάντα να είναι καλοταξίδευτο μέσα στους άγριους ανέμους της ζωής. όσες φορές και αν πέσεις, μη διστάσεις να ξανα ανεβείς στον ουρανό.
Καλή εβδομάδα!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Και το σιγά γίνηκε γρήγορα

το σύννεφο μου έγινε μπόρα

και όταν στη Γη σκληρά ακούμπησα

ήταν αργά ν'αλλάξω τώρα"


Όμορφο!

Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα :)

Captain Harbour είπε...

Ντύσε την σκέψη σου με την μουσική αυτή......


http://youtube.com/watch?v=9vopaDE_9aE

Mariel είπε...

@ Πετρούλα

Πότε ανεβαίνω πότε κατεβαίνω πάντως το δρομολόγιο πλέον το έμα8α..

Stiliano είπε...

Καλησπέρα
πολύ ωραίο. Μου θυμίζει μαγικό ταξίδι στο χωροχρόνο.

"Ήταν αργά ν' αλλάξω τώρα"

Μήπως δεν πρέπει να αλλάξεις;
Πολλά φιλιά!!

Mariel είπε...

Συγνώμη που άργησα τόσο τις απαντήσεις μου!
Γύρισα από Βουλγαρία Κυριακή βράδυ φεύγω Σαντορίνη μεθαύριο και τρέχω σαν τη τρελή να ολοκληρώσω εργασίες και να διαβάσω για διαγωνίσματα που δίνω μόλις γυρίσω. . .οπώτε καταλαβαίνετε! τρέχω και δε φτάνω..

Mariel είπε...

@ φαραώνα μου,

Όταν αλλάζουμε δε σκληραίνουμε και λίγο ταυτόχρονα όμως?
Φιλί γλυκό όμορφου απογεύματος!!

Mariel είπε...

@ lockheart

Σ'ευχαριστώ για τη προσκλησούλα καλέ μου! Καθώς και για τα υπέροχα σχόλια!!

Mariel είπε...

@ κίρκη

Αχ πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε μου έλειψες!!!!!!!

Φιλί γλυκό καλού απογεύματος!

Ανώνυμος είπε...

Αν θες να αλλάξεις δεν είναι ποτέ αργά. Είτε είσαι πάνω στο σύννεφο σου είτε όχι.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ανώμαλη προσγείωση...
Απ' όλα αυτά, να ξέρεις πως μαθαίνουμε και τότε αλλάζουμε σύννεφο βρε παιδί μου..σιγά τώρα...
;-)
Χαμογέλα,
η ζωή είναι μια τρέλα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

Κόλλησα με τη φωτό σου τελεια..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Κι έπειτα η ανατολή, μαζί με το ουράνιο τόξο, τον ορίζοντα φώτισε! :)) Καλημέρα! :))

Mariel είπε...

@ μελισσάκι μου

Να σαι καλά γλυκιά μου μελισσούλα!
Πάντα τα σχόλια σου μου φτιάχνουν τη διάθεση!!
ΦΙλί γλυκό!

Mariel είπε...

@ Αμάλθεια

Καλό Πάσχα γλυκιά μου! Ξανά συγνώμη που άργησα τόσο πρώτα ήμουν Βουλγαρία και τώρα μόλις γύρισα από Σαντορίνη...
Θα κάνω σχετικό post!

Mariel είπε...

Σ'ευχαριστώ καπετάνιε μου που με σκέφτεσαι! Θα την βάλω στη σελίδα..

Mariel είπε...

@ stiliano

Το θέμα είναι πως ποτέ δεν καταλαβαίνουμε εγκαίρως πότε τα πράγματα στη ζωή μας αλλάζουν και πάντα όλα έρχονται ξαφνικά..
Φιλί γλυκό!

Mariel είπε...

@ νίκοςμ

¨Εχεις δίκιο Νίκο μου αλλά οι αλλαγές συνήθως είναι ασυνήδητες..
Φιλί γλυκό

Mariel είπε...

@ Γλαρένια μου

Το βασικό είναι να μην πατήσουμε Γη γιατί είναι ωραία όταν ο αέρας παίζει από ψηλά με τα μαλλιά σου..
Χάθηκα συγγνώμη blogo-μαμά!
Φιλί γλυκό θυγατρικό

Mariel είπε...

@ roadartist

Σ'ευχαριστώ πολύ ! Είναι από το Deviant Art ! Αν σ'άρεσε είσαι ελεύθερη να τη χρησιμοποιήσεις!

Mariel είπε...

@ ανεμοσκορπίσματα

Πάντα αισιόδοξος! Γιαυτό μ'αρέσεις! Φιλιάαααα